FANDOM

Księżna Dnia – Królowa nocyEdytuj

Jej przydomek w dość przenośny lecz jednocześnie nadzwyczaj trafny sposób określał kim jest, o ile za dnia jej talenty i znajomości pozwalają jej na niemal wszystko o tyle w nocy jej władza jest praktycznie nieograniczona. Nie wybrała takiego życia, nigdy go nie
Karina2
pragnęła i starała być tym kim została, kobietą posiadającą ogromną władzę, kierującą jedną z największych organizacji półświatka Ellander - Enklawą. Jednocześnie jest kobietą na której spoczywała odpowiedzialność, ogromna odpowiedzialność, za to wszystko co pewnej nocy zostało jej powierzone.

Tak na prawdę o Karinie podobnie jak o jej matce ciężko znaleźć konkretniejsze informacje, co w naturalny sposób wynika z pełnionej funkcji. Jeszcze rok temu uważano ją za lichwiarkę Amandę Arkos, nie pozbawioną wprawdzie licznych talentów do fachu i robiącą nadzwyczaj szybką karierę w Ellander, ale pozostającą zwykłą przedstawicielką półświatka miasta. Gdy na jaw wyszły jej koligacje rodzinne z przywódczynią Enklawy wokół młodej Kariny zawrzało. Mimo iż Enklawa dla praktycznie wszystkich ludzi pozostaje organizacją przestępczą, to jednak nie sposób zakwestionować iż organizacją niesamowicie potężną. Zmiana na stanowisku przywódczyni i to dość nieoczekiwana zmiana wstrząsnęła półświatkiem. Spodziewano się, że niedoświadczona dziewczyna nie odziedziczyła wiele po matce i pozostawiona sama sobie będzie łatwym celem manipulacji. Zdziwienie zaczęło ogarniać wszystkich już po miesiącu jej rządów. Okazało się po pierwsze, że Karina nie jest ani niedoświadczona ani pozostawiona samej sobie. Jej matka pozostawiając organizację zadbała, aby młoda dziewczyna mogła liczyć na wsparcie wszystkich kluczowych współpracowników Enklawy na czele z diukiem Sawerym i Aleksandrem z Brenen.

Stawiająca tak przed sobą jak i przed organizacją ambitne cele Karina nie jest delikatnie rzecz ujmując zwolenniczką nowego regenta. Mimo iż zgodnie z założeniem Enklawa powinna mu podlegać w momencie objęcia urzędu, Karina stara się robić wszystko, aby nie dopuścić do takiej sytuacji. Sprawa jest o tyle trudna, że część wysoko postawionych członków Enklawy pojmując lojalność panującemu w sposób dosłowny nie podziela jej poglądów. Zmuszona więc do lawirowania pomiędzy utrzymaniem spójności organizacji i pozostaniem wierną swoim przekonaniom Karina nie ma łatwego życia.

Jej trwający od kilku miesięcy związek z Giselle Lescuyer de Trintignant rzutuje na jej osobę dość negatywnie, acz nawet najwięksi sceptycy takich związków nie mogą zaprzeczyć, że Madame Lescuyer dzięki swoim zdolnościom jest cennym sojusznikiem dla Enklawy. Pojawiają się jednak również głosy, że kwestia głośnego ostatnio romansu jest jedynie mistyfikacją i służyć ma jedynie odstraszeniu pokątnych od spraw Enklawy. Zwolennicy tej teorii jako dowód podają dowody na kontakty Kariny z młodym urzędnikiem książęcym Kristo Verą. Związek z Kristo nie świadczy wszak o braku jakichkolwiek innych relacji z przedstawicielami szczególnie przeciwnej płci, co szybko pozbawia ten fakt istotnego znaczenia.